0 1 22.05.2013Wszystkie marki Bakomy z jednym domem mediowymfirmy TweetPrzetarg na obsługę wszystkich marek firmy Bakoma wygrał dom mediowy Universal McCann.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 3 0 0 0 22.05.2013Antek na ślubie Brata Pita i Andżeliny od Joli – aplikacja marki SoplicaMarka Soplica rozpoczęła akcję skierowaną do narzeczonych. Dzięki aplikacji konkursowej „Ślub Brata Pita i Andżeliny od Joli” zaręczone pary mogą wygrać zapas wódki na wesele.
0 1 0 0 0 22.05.2013Ferratum Polska ponownie z In Hot Water CompanyAgencja interaktywna In Hot Water Company zajmie się wizerunkiem na Facebooku nowej marki z portfolio grupy Ferratum Polska – FerBuy – systemu płatności internetowych. Działania prowadzone są w ramach stałej współpracy.
0 4 0 0 0 22.05.2013„Równi na drodze” – akcja skierowana do użytkowników samochodów i jednośladów„Z wiatrem czy z klimą?” i „W skórze czy w welurze?” to hasła ogólnopolskiej kampanii społecznej „Równi na drodze”, skierowanej do uczestników ruchu drogowego. Akcja rozpoczęta 15 maja jest zachęcą do bezpiecznego oraz kulturalnego poruszania się po polskich drogach. Zwraca też uwagę na obecność pojazdów jednośladowych w ruchu drogowym.
0 1 0 0 0 22.05.2013Showrooming z telefonem w dłoni – szanse i zagrożenia dla tradycyjnych sklepów w badaniu TNS (infografika)Tegoroczna edycja cyklicznego badania TNS Mobile Life podpowiada, co zrobić, by wizyta konsumenta w sklepie czy galerii handlowej kończyła się zakupami, a nie tylko oglądaniem.