0 1 16.10.2008Walk The Line dla marki Neo-anginfirmy TweetAgencja reklamowa Walk The Line wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej dla marki Neo-angin.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.10.2008Agencja reklamowa Schulz przygotowała kampanię promocyjną sieci VectraKampania pod hasłem "Otwórz szeroko oczy" rozpoczęła się 6 października i towarzyszy wprowadzeniu jesiennej oferty promocyjnej sieci Vectra. Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, dla której wsparciem są materiały BTL oraz niestandardowe działania ambientowe.
0 1 0 0 0 16.10.2008O internecie w krajach Europy Środkowo-WschodniejNasza-klasa.pl w Polsce, odnoklassniki.ru w Rosji, one.lt na Litwie czy iwiw.hu na Węgrzech - jak pokazują wyniki badania gemiusAudience, w rankingach najpopularniejszych witryn w krajach Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej pojawiają się serwisy społecznościowe. O potencjale reklamowym społeczności internetowych opowiedzą prelegenci międzynarodowej konferencji Internet CEE.
0 1 0 0 0 16.10.2008Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel13 października 2008 r. ruszyła nowa kampania reklamowa czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Strategię i kreację przygotowała agencja EP Creative Services, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
0 1 0 0 0 16.10.2008Mellon Poland rozszerza współpracę z Toyota BankMellon Poland, część Mellon Group of Companies, rozszerza swoją współpracę z Toyota Bank, finansową częścią koncernu Toyota w Polsce.