Walk the Line dla Henkel/Ceresit
  • 0
  • 1
15.01.2008

Walk the Line dla Henkel/Ceresit

Agencja Walk The Line wygrała przetarg na europejską kampanię reklamową spoin i silikonów Ceresit firmy Henkel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2008

Aukcja charytatywna Philips z udziałem gwiazd

Od 14 do 24 stycznia b.r. trwać będzie aukcja charytatywna organizowana przez firmę Philips. Wspierać ją będą znani artyści muzyczni: Anastacia, Kaiser Chiefs, Moby i Duran Duran. Wykorzystując swoją kreatywność, własnoręcznie ozdobili Bezprzewodowe Centrum Muzyczne WACS7000. Cztery unikatowe produkty z grafiką i autografami gwiazd będą wystawione na aukcji internetowej na brytyjskim eBay. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji Nordoff-Robinns zajmującej sie muzykoterapią.