Unilever chce wydłużyć terminy płatności dla agencji do 90 dni [aktualizacja]
  • 0
  • 1
6.11.2013

Unilever chce wydłużyć terminy płatności dla agencji do 90 dni [aktualizacja]

Jak informuje Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, niektóre z agencji pracujących dla Unilever Polska otrzymały oficjalne pismo, w którym firma informuje o wydłużeniu terminu płatności z 60 do 90 dni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

podwykonawca

10 lat temu

niewypłacalność

kampanie dla podmiotów tego kalibru co Unilever, czy P&G to nie są akcje za 10 tys zł. Tu idzie grube miliony. Przez takie idiotyczne praktyki, małe podmioty, które często realizują te kampanie (podwykonawcy podwykonawców podwykonawców...), stają się niewypłacalne. Robię kampanie w dużych budżetach dla wielkich koncernów ciesząc się że złapały Pana Boga za nogi, po czym gdy kończy się akcja, sami muszą zapłacić swoim podwykonawcom, a tu po pieniądzach nie ma śladu... Wśród swoich kontrahentów wychodzą na nierzetelnych i co tu dużo mówić - po prostu niewypłacalnych. Bo ok, agencja dostaje kasę po 90 dniach. Ale zanim pieniądze dotrą do właściwych wykonawców usługi mija kolejnych kilkanaście, albo docierają w ratach w odstępach tygodniowych, czy miesięcznych (niestety często agencje w pierwszej kolejności z tych pieniędzy spłacają inne zobowiązania)... To są niestety realia polskiego rynku... A wielkie koncerny (jak Unilever) nieszczególnie przejmują się wypłacalnością firm, które faktycznie prowadziły dla nich kampanię. Często nawet nie zdają sobie sprawy z tego jaka to była firma..

6 listopada 2013

5 listopada 2013