0 1 2.09.2009Twenty Four Seven PR dla Mattelfirmy TweetAgencja Twenty Four Seven PR rozpoczyna kompleksową obsługę PR wybranych gier firmy Mattel.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.09.2009Agencja Royal Brand PR z nowym klientemZ początkiem września agencja Royal Brand PR rozpoczęła współpracę z firmą Projekcja.
0 1 0 0 0 2.09.2009Konferencja "Jak umiejętnie wykorzystać zmiany zachowań zakupowych konsumentów w czasach kryzysu?"W dniu 14 września 2009 w hotelu Westin w Warszawie odbędzie się konferencja zatytułowana: "Jak umiejętnie wykorzystać zmiany zachowań zakupowych konsumentów w czasach kryzysu?”. Gościem specjalnym tej konferencji będzie Paco Underhill - światowy pionier i autorytet nauki o kupowaniu.
0 1 0 0 0 2.09.2009Bonarka City Center z Open MediaKrakowska Agencja Open Media odpowiadać będzie za opracowanie i realizację kompleksowych działań PR, poprzedzających otwarcie Bonarka City Center. Do obowiązków Agencji należeć będzie również przeprowadzenie eventów związanych z działaniami zaplanowanymi do listopada 2009.
0 1 0 0 0 2.09.2009Fundacja "Cepelia" z okazji jubileuszu 60-lecia ogłasza konkurs na "Pamiątkę z Polski"Fundacja "Cepelia" z okazji jubileuszu 60-lecia ogłasza 1 września 2009 r konkurs na "Pamiątkę z Polski". Celem konkursu jest pozyskanie nowych, niesztampowych projektów pamiątkarskich promujących Polskę. Mają one odwoływać się do estetyki sztuki ludowej, łącząc tradycyjne elementy i wzory polskiej kultury ze współczesną formą.