Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przygotowane na wypadek kryzysów
  • 0
  • 1
22.01.2008

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przygotowane na wypadek kryzysów

Na początku grudnia 2007 r. agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2008

Czas zapomnieć o starym marketingu (CMO)

G. Żółtaniecka, "Na rogu Matrix i Research", "CMO" 31.12.2007

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy marketerom wystarczyło doświadczenie z agencji reklamowej, umiejętności korzystanie z badań marketingowych – twierdzi w rozmowie dla „CMO” Jim Davis, dyrektor marketingu firmy SAS Institute Inc. Za sprawą coraz bardziej wymagających konsumentów i ich zindywidualizowanych potrzeb masowy marketing staje się coraz bardziej nieskuteczny, a grupy docelowe są się mniejsze i bardziej określone niż dawniej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2008

Czy Nokia zainwestuje w Facebooka?

Amerykański serwis branżowy paidContent poinformował o współpracy między jednym z największych na świecie producentów telefonów komórkowych, firmą Nokia a Facebookiem. Celem jest stworzenie mobilnej wersji serwisu społecznościowego i udostępnienie jej użytkowników zaawansowanych aparatów fińskiej korporacji. Aplikacja miałaby być wyeksponowana w obrębie menu każdego produktu Nokii (tak jak logo YouTube jest obecne na głównym ekranie iPhone'a firmy Apple).