Serce i Rozum w kolejnej części kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo) - Marketing przy Kawie
Serce i Rozum w kolejnej części kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)
  • 2
  • 1
11.02.2011

Serce i Rozum w kolejnej części kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

Rozpoczęła się kolejna część kampanii realizowanej przez Publicis dla Telekomunikacji Polskiej, z Sercem i Rozumem w rolach głównych. Najnowsze spoty można od dziś oglądać w wybranych stacjach telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2011

ŚlubnyTarg.pl współpracuje z Montrilo

Wrocławska firma działająca w branży internetowej, ŚlubnyTarg.pl, nawiązała współpracę z agencją komunikacji zintegrowanej Montrilo. Umowa obejmuje szeroko zakrojone doradztwo z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku, ze szczególnym uwzględnieniem działań media relations i social media. Agencja będzie pełniła ponadto funkcję rzecznika prasowego spółki ŚlubnyTarg.pl. Oferta Montrilo została wyłoniona w drodze przetargu.