0 1 10.01.2007ROGGE – (wie)czysta satysfakcja!firmy TweetROGGE to nowa marka wysokiej jakości akcesoriów czyszczących wprowadzona do oferty firmy Multioffice.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 10.01.2007Takie są Fakty RMF FMRośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród mężczyzn w wieku 16-49 lat. Jak wynika z najnowszej fali badań Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, radio RMF FM jest liderem słuchalności w tej grupie, osiągając zasięg dzienny na poziomie 37% i dystansując bezpośredniego konkurenta o blisko 5 punktów procentowych.
0 1 0 0 0 10.01.2007IDMnet stawia na rozrywkę i muzykęSieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cmg.pl - Codzienną Gazetą Muzyczną.
0 1 0 0 0 10.01.2007Płeć zegarkaJak wynika z badań zrealizowanych na zamówienie TIME TREND (ZIBI) przez instytut Millward Brown SMG/KRC kobiety kupując zegarek zwracają uwagę na wygląd, a mężczyźni na użyteczność.
0 1 0 0 0 10.01.2007Superbacklight - prestiż w wielkim formacie Cityboard MediaSuperbacklight to nowy, ekskluzywny rodzaj nośnika wielkoformatowego, który od kwietnia 2007 roku oferuje swoim Klientom Cityboard Media. Superbacklight tworzy nową, luksusową kategorię nośników wielkoformatowych o wymiarach 12X4 m, która uzupełnia ofertę największej sieci wielkoformatowych frontlightów, dostępnych w Cityboard Media. Cityboard Media stworzyła jedyną w Polsce sieć backlightów o powierzchni ekspozycyjnej wynoszącej 48 m2.