Po raz czwarty z rzędu tytuł European Trusted Brand dla Visa w Polsce - Marketing przy Kawie
Po raz czwarty z rzędu tytuł European Trusted Brand dla Visa w Polsce
  • 0
  • 1
25.04.2006

Po raz czwarty z rzędu tytuł European Trusted Brand dla Visa w Polsce

Polscy konsumenci po raz czwarty z rzędu uznali Visa za markę, którą wśród kart płatniczych darzą największym zaufaniem. W badaniu konsumenckim przeprowadzonym na zlecenie miesięcznika Reader’s Digest łącznie w 13 na 14 krajów europejskich objętych badaniem Visa otrzymała tytuł „European Trusted Brand 2005” („Marki Godnej Zaufania w Europie”) w kategorii „karty płatnicze”. Statuetki towarzyszące tytułowi zostały wręczone wczoraj wieczorem podczas uroczystej gali w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54974 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2006

24 kwietnia 2006