0 1 2.03.2010Playsoft wybiera Ambermediafirmy TweetAgencja Public Relations Ambermedia rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Playsoft.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.03.2010Taxi-AD Polska realizuje kampanię Kas StefczykaTrwa kampania reklamowa dla Kas Stefczyka. W kampanii bierze udział kilkaset taksówek z całej Polski.
0 1 0 0 0 2.03.2010Trzy Impactory dla PlusaPolkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, otrzymał trzy nagrody podczas Gali XII edycji Impactorów. Nagrodę specjalną – Impactor Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela. Nagrodzono również Projekt Siatkówka i kampanię reklamową z TurboDymoManem.
0 1 0 0 0 2.03.2010Wysoka pozycja w Google warunkiem zainteresowania internautówWg agencji Artefakt w Polsce 85% wejść z wyszukiwarek na strony www pochodzi z pierwszej strony wyników. Wagę pozycjonowania potwierdzają również badania iCrossing. Wg nich przeciętnie aż 95% wejść na stronę pochodzi z pierwszej strony wyników.
0 1 0 0 0 2.03.2010Planet PR z aparatami Casio ExilimAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę z firmą Zibi SA, dystrybutorem marki Casio Exilim.