Pierwszy Kongres Marketingu Interaktywnego - Marketing przy Kawie
Pierwszy Kongres Marketingu Interaktywnego
  • 0
  • 1
7.08.2006

Pierwszy Kongres Marketingu Interaktywnego

Smb_INTERACTIVE zorganizuje w październiku sympozjum poświęcone marketingowi interaktywnemu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
7.08.2006

Relaunch marki Bols z TEQUILAPolska

Rozpoczęła się kampania wizerunkowo-produktowa wspierająca relaunch marki Bols Vodka należącej do firmy Bols Sp. z o.o. Komunikacja została oparta na nowym wizerunku marki opartym na claimie „BOLS. BUDZI EMOCJE”. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, która wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla tej marki.