0 1 7.08.2006Pierwszy Kongres Marketingu Interaktywnegoedukacja marketingowaSmb_INTERACTIVE zorganizuje w październiku sympozjum poświęcone marketingowi interaktywnemu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55730 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 7.08.2006SPA ART 2006 rozstrzygniętyRozstrzygnięto konkurs SPA ART 2006 dla studentów, projektantów i architektów, na najciekawszy projekt pulpitu sterującego do urządzenia z hydromasażem. Zwycięzcą został Łukasz Tabakowski, autor projektu SPA RING, który w nagrodę otrzymał 10000 zł.
0 1 0 7.08.2006On Board PR dla marki FiskarsOn Board PR rozpoczyna pracę dla Fiskars – jednego z najstarszych producentów narzędzi obecnego w 20 krajach świata.
0 1 0 7.08.2006HP i Veracomp rozszerzyły umowę o współpracyFirmy HP i Veracomp SA podpisały porozumienie rozszerzające zakres współpracy na rynku polskim. W jego wyniku Veracomp włączy do oferty wszystkie rozwiązania HP z serii OpenView. Dotychczasowa umowa między firmami obejmowała serwery i systemy pamięci masowej HP.
0 1 0 7.08.2006Relaunch marki Bols z TEQUILAPolskaRozpoczęła się kampania wizerunkowo-produktowa wspierająca relaunch marki Bols Vodka należącej do firmy Bols Sp. z o.o. Komunikacja została oparta na nowym wizerunku marki opartym na claimie „BOLS. BUDZI EMOCJE”. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, która wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla tej marki.