OS3 tworzy spółkę Red Umbrella
  • 0
  • 0
30.09.2014

OS3 tworzy spółkę Red Umbrella

OS3 Group wydziela ze swoich struktur zespół projektowo-informatyczny i tworzy nową spółkę technologiczną – Red Umbrella. Kierować będzie nią Bartosz Szkudlarek.

Kompetencje spółki koncentrują się wokół tworzenia oraz wdrażania rozwiązań wsparcia sprzedaży, rozwiązań e-commerce, systemów zarządzania lojalnością i retencją oraz hurtowni danych.

Bartosz Szkudlarek związany jest z branżą IT od ponad piętnastu lat. Doświadczenie zdobywał w pracy dla takich firm jak AMG.net, ABG, Asseco Poland czy Eo Networks, przy realizacji projektów m.in. dla marek Aviva, Orange, Siemens i UFG.

Jako business development director spółki Red Umbrella zajmie się rozwijaniem oferty produktowej, tworzeniem działu sprzedaży, zarządzaniem działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz budowaniem relacji z klientami.

Nowo powstała spółka jest odpowiedzią na niszę, która funkcjonuje na rynku polskim. To firma technologiczna, która oferuje kompleksowe, wielopłaszczyznowe rozwiązania umożliwiające efektywne zarządzanie pełnym cyklem życia klienta: od uświadomienia potrzeby nabycia produktu lub usługi, poprzez proces zakupu, kończąc na umacnianiu lojalności, a tym samym zwiększaniu stopy retencji – tłumaczy Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

30 września 2014

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2014

Medialny rekord Legii. Konkurencja bez szans (Press-Service Monitoring Mediów)

Ponad 45 tys. publicznych postów w social media i prawie 5,4 tys. publikacji w prasie oraz Internecie – to medialny rezultat Legii Warszawa w sierpniu i efekt burzy związanej z wykluczeniem mistrza Polski z rozgrywek Ligi Mistrzów. Rekordowy rezultat pozwolił Wojskowym wyprzedzić drugiego Lecha Poznań o 1,3 tys. materiałów – wynika z analizy przeprowadzonej przez Press-Service Monitoring Mediów.

Reklama

29 września 2014

Reklama