0 1 28.08.2013Opcom dołącza do V&P Groupfirmy TweetAgencja Opcom dołącza do V&P Group. Rozszerzy tym samym zakres usług grupy w obszarze digital marketingu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.08.2013Wella wybrała agencję PRWella powierzyła obsługę PR marek Wella Professionals, System Professional, Nioxin, Londa i Sebastian Professional agencji Brand Support. Opracuje ona i wdroży strategię budowania wizerunku marek, zajmie się PR produktowym, działaniami eventowymi i sponsoringowymi oraz aktywnościami w blogosferze.
0 1 0 0 0 28.08.2013Konkurs na identyfikację wizualną Dworca Centralnego w WarszawiePKP ogłasza konkurs na identyfikację wizualną warszawskiego Dworca Centralnego. Przed designerami stoi zadanie zaprojektowania logo oraz materiałów promocyjnych. Propozycje projektów można wysyłać w terminie do 26 września.
0 2 0 0 0 28.08.2013W sierpniu nastroje stabilne – wskaźnik optymizmu konsumentówOstatni miesiąc nie przyniósł wielkich zmian w nastrojach konsumenckich. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos od maja utrzymuje się na zbliżonym poziomie. W sierpniu wzrósł o niecały punkt, uzyskując wynik 83,79 pkt.
0 1 0 0 0 28.08.2013UOKiK ukarał nadawców meczów w systemie pay-per-view za ustalenie ceny minimalnejKibice piłkarscy mogli obejrzeć mecze reprezentacji w systemie pay-per-view taniej, gdyby właściciel praw do transmisji oraz nadawcy telewizyjni nie zawarli niedozwolonego porozumienia. UOKiK nałożył na uczestników zmowy kary finansowe o łącznej wysokości ponad 3,6 mln zł.