OLAY - nowość na polskim rynku kosmetycznym - Marketing przy Kawie
OLAY - nowość na polskim rynku kosmetycznym
  • 0
  • 1
10.12.2004

OLAY – nowość na polskim rynku kosmetycznym

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę kosmetyków do twarzy – Olay. Nowość kosmetyczna na polskim rynku została stworzona przez koncern Procter & Gamble.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Katarzyna

20 lat temu

OLAY - nowość na polskim rynku

Kosmetyki Olay wchodzą na polski rynek chyba po raz drugi, jak nie trzeci. Nie pamiętacie jak były dodawane kosmetyki tej marki do proszków do prania? A poza tym to bardzo fajna marka dla młodych dziewczyn. Polecam.

Rozwiń komentarze

9 grudnia 2004