0 1 27.02.2013Okocim wybrał agencję PRfirmyAgencja Multi Communications poprowadzi działania media relations w zakresie PR-u produktowego piwa Okocim.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55874 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 27.02.2013Marka Beskidzkie pod opieką Schulz Brand FriendlyFirma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly. Agencja zajmie się obsługą w zakresie strategii komunikacji, kreacji, produkcji reklam oraz planowania mediów. Zadba również o budowę wizerunku marki.
0 1 0 27.02.2013Podróż do wnętrza Ziemi z World MasterCardNa początku lutego wystartowała kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii. Kampania, realizowana pod hasłem „Wyruszyć w podróż do wnętrza Ziemi: bezcenne”, została wsparta komunikacją ATL, BTL i online.
0 1 0 27.02.2013Obi zmienia strategię marketingowąSieć marketów budowlanych Obi nawiązała całościową współpracę z grupą komunikacyjną Ogilvy & Mather. Od listopada 2012 roku opracowywana była strategia pozycjonowania firmy, a od 1 stycznia 2013 spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma charakter długofalowy.
0 1 0 27.02.2013Bank BGŻOptima rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamowąBGŻOptima, internetowy bank specjalizujący się w oszczędzaniu, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Całość działań związanych z obsługą kreatywną banku poprowadzi agencja reklamowa Heart&Brain.