Odpowiedzialność społeczna klubu sportowego - Marketing przy Kawie
Odpowiedzialność społeczna klubu sportowego
  • 0
  • 1
21.04.2008

Odpowiedzialność społeczna klubu sportowego

Zarządzanie klubem sportowym nie różni się zasadniczo od zarządzania przedsiębiorstwem – w obu przypadkach menadżerowie muszą rozumieć lokalną społeczność. Podczas Forum Biznesu Sportowego (13-14 maja br. w Chorzowie) o współpracy klubu z najbliższym otoczeniem społecznym opowie Lesley Giddins, wicedyrektor David Taylor Partnerships. Giddins jest współautorką „Active Management”, raportu stworzonego we współpracy
z angielską Football Association.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2008