Nowa kampania Payback wspierająca rejestrację kart - Marketing przy Kawie
Nowa kampania Payback wspierająca rejestrację kart
  • 0
  • 1
23.02.2011

Nowa kampania Payback wspierająca rejestrację kart

Rozpoczynająca się 23 lutego br. kampania programu bonusowego Payback zachęca uczestników do rejestracji kart. Wsparciem jest szereg działań promocyjnych, w tym spoty telewizyjne, akcje specjalne w punktach sprzedaży wybranych partnerów, komunikacja na stronie programu oraz na witrynach firm partnerskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Eleonora

13 lat temu

Edukacja uczestników?

W kontekscie ostatnich wniosków z Forum Multiartnerskich Prograów Lojalnościowych aktywizacja posiadaczy kart przez Payback wydaje sie byc uzasadnina. Spora cześć osób zbiera punkty pasywnie nie zastanawiajac sie nad tym kiedy i jakie korzysci z tego bedzie miec, de facto nie wykorzystujac w pelni potencjalu tego programu. Ciekawa jestem skutecznosci tej akcji i mam nadzieję, ze bedziecie informowac ;) Edukacja konsumentow to proces zmudny i pelen wybojów.

23 lutego 2011

22 lutego 2011