Narzędzia do obsługi reklamy kontekstowej od NetSprint.pl i WP.pl
  • 0
  • 1
19.07.2007

Narzędzia do obsługi reklamy kontekstowej od NetSprint.pl i WP.pl

Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal Wirtualna Polska wprowadzają do swojej oferty dwa innowacyjne narzędzia. Kalkulator ceny za kliknięcie oraz precyzyjny mechanizm kontroli miejsca emisji reklam kontekstowych pozwolą reklamodawcom na prowadzenie jeszcze skuteczniejszej kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci kontekstowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2007

Cechy mediów

S. Carton, The Characteristics of Media, "ClickZ", 9.07.2007

Tak jak nie do końca można porównać wrażenia towarzyszące otwieraniu listu napisanego ręką bliskiej osoby i otwieraniu e-maila od niej (wydaje mi się przynajmniej, że wiele ludzi jeszcze czuje tę różnicę!), tak też te same - na pozór - treści zawarte w reklamach zamieszczanych w różnych mediach wzbudzają w odbiorcy inne emocje. Marketerzy powinni zatem pamiętać, że konsumenci bardzo często świadomie wybierają kontakt z określonymi mediami poszukując tym samym specyficznej formy przekazu.

18 lipca 2007