MRM Worldwide wydziela MRMinMotion
  • 0
  • 1
21.05.2008

MRM Worldwide wydziela MRMinMotion

MRM Worldwide powołała MRMinMotion, komórkę zajmującą się tworzeniem materiałów video na potrzeby Internetu. Do tej pory wszystkie produkcje video MRM Worldwide były przygotowywane przez zespoły pracujące dla poszczególnych klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2008

20 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2008

Czy recesja wpłynie na budżety interaktywne?

O widmie amerykańskiej recesji słyszy się od pewnego czasu bardzo często. Co na to marketerzy prowadzący kampanie interaktywne? Badanie Penton Research dla Promo Magazine z lutego 2008 roku donosi, że 43 proc. marketerów planuje zwiększyć w tym roku budżety, pomimo wiszącego w powietrzu widma recesji. Kolejne 37 proc. przyznało, że ich budżety interaktywnie utrzymane zostaną na tym samym poziomie, co powinno zapewnić stabilny wzrost rynku.