Kuźnia Strategów
  • 0
  • 1
23.01.2006

Kuźnia Strategów

Na wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego eksperci Publicis, jednej z największych agencji reklamowych w Polsce, zorganizowali warsztaty dla studentów pod tytułem „Strategia komunikacji i jej rola w tworzeniu strategii marketingowej”. Głównym przesłaniem szkolenia było zaznajomienie uczestników z podstawowymi zasadami tworzenia strategii komunikacji reklamowej i ich zastosowaniem w praktyce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2006

Orchidea burzy stereotypy

Obecnie na polskim rynku doradztwa finansowego możemy obserwować ekspansję nowych firm. Po Expanderze i Xelionie dynamicznie zdobywa nowy rynek nowy gracz - Open Finance. Open Finance to nie tylko nowy Doradca Finansowy, ale także nowy standard usług nastawiony na klienta, gdzie największy nacisk kładzie się nie tylko na wiarygodność i profesjonalizm, ale również na czytelny wizerunek, który jasno komunikuje wartości firmy. Wszystko to odbywa się za sprawą wprowadzenia kompleksowej koncepcji projektowej autorstwa studia Robert Majkut Design.