Jesienna kampania reklamowa Discovery Channel - Marketing przy Kawie
Jesienna kampania reklamowa Discovery Channel
  • 0
  • 1
11.09.2008

Jesienna kampania reklamowa Discovery Channel

W pierwszym tygodniu września ruszyła jesienna kampania Discovery Channel. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem "Discovery Channel… I robi się ciekawie" jest promocja jesienno-zimowej oferty programowej stacji. Kampania obejmuje działania na antenie, jak również outdoor, reklamy w wybranych magazynach oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2008

Ruszył ogólonopolski konkurs ekologiczny "Henkel – zielone granty"

1 września ruszył konkurs „Henkel – zielone granty”, w którym można wygrać 5 tysięcy złotych na realizację projektu związanego z ochroną środowiska naturalnego w Polsce. Współorganizatorzy – Fundacja Nasza Ziemia oraz Henkel Polska zachęcają wszystkich uczniów szkół podstawowych, średnich i wyższych, nauczycieli, a także przedszkola, organizacje pozarządowe i samorządowe do opracowania projektu ekologicznego i wysłania zgłoszenia. Do zdobycia jest 20 grantów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2008

Zoho liderem w kategorii dostawców Pakietu CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw według CRM Magazine

W dniu 1 września 2008 Zoho poinformował, iż CRM Magazine ogłosił firmę liderem w zakresie dostarczania Pakietu CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Firma została wyróżniona ze względu na niskie koszty użytkowania oraz wysoki poziom funkcjonalności aplikacji Zoho CRM, jak również strategię marketingową firmy. Magazyn uhonorował również CEO AdventNet oraz Zoho, Pana Sridhar Vembu, jako jednego z najbardziej wpływowych liderów współczesnego rynku CRM.