IAB Polska publikuje „Przewodnik po reklamie natywnej”
  • 0
  • 1
15.12.2016

IAB Polska publikuje „Przewodnik po reklamie natywnej”

„Przewodnik po reklamie natywnej” został opracowany przez ekspertów IAB Polska skupionych w grupie roboczej content marketing i reklama natywna. Publikacja ma pomóc odbiorcom w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie konsumpcji mediów przez użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2016

„Lubię patrzeć, kiedy podskakują, jak biegasz” – NFZ Opole o profilaktyce raka piersi (wideo)

Opolski oddział NFZ i TVP3 Opole przygotowały kampanię dotyczącą profilaktyki raka piersi. W spocie mężczyźni opowiadają o piersiach: „są cudowne”, „ich widok zawsze poprawia mi humor”, „wiesz, że lubię patrzeć, kiedy podskakują, jak biegasz”. Jeden z panów proponuje nawet pomoc w ich „masowaniu”. Po fali krytyki twórcy przepraszają i publikują zmienioną wersję spotu.