Hortino z EP Creatives
  • 0
  • 1
28.03.2008

Hortino z EP Creatives

Hortino po raz trzeci przedłuża umowę z agencją EP Creatives. Kolejny rok współpracy obejmie tak jak wcześniej strategię, kreację oraz Public Relations marki Poltino.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2008

Nigdy nie jeżdżę po alkoholu - inicjatywa przemysłu piwowarskiego

Od 1 kwietnia br. przemysł piwowarski wprowadza sukcesywnie oznakowanie opakowań piwa symbolem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Projekt jest integralną częścią realizowanego przez przemysł wieloletniego programu edukacyjnego na temat nie prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu. Symbol „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” znajdzie się na butelkach i puszkach piwa produkowanych w Polsce przez browary – sygnatariuszy „Porozumienia”.