Headlines Porter Novelli dla marki Gillette Procter & Gamble - Marketing przy Kawie
Headlines Porter Novelli dla marki Gillette Procter & Gamble
  • 0
  • 1
16.02.2009

Headlines Porter Novelli dla marki Gillette Procter & Gamble

Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowego projektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celem jest  koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii marki Gillette we wszystkich krajach CEEMEA (Central & Eastern Europe, Middle East and Africa) – regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2009

13 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2009

VanguardPR - nowa agencja na rynku

Grupa Adweb powołała do życia nową agencję public relations VanguardPR. Nowa agencja w sposób świadomy integruje narzędzia e-PR ze standardowymi działaniami public relations. Kierując się synergią i korzystając z zaplecza pozostałych marek Grupy Adweb, VanguardPR świadczy usługi w zakresie m.in. tworzenia strategii działań PR, media relations, e-PR, PR produktowego, marketingu szeptanego, smart PR, SEO-PR, CSR oraz komunikacji wewnętrznej.