Grupa Wydawnicza INFOR stawia na reklamę
  • 0
  • 1
22.09.2005

Grupa Wydawnicza INFOR stawia na reklamę

Centrum Reklamy Gazety Prawnej i Centrum Rozwoju Reklamy to dwie nowe struktury, powołane w tym tygodniu w Grupie Wydawniczej INFOR. Zastąpiły one dotychczasowe Centrum Reklamy. Celem zmian jest uzyskanie znacznego wzrostu udziału produktów INFOR-u w rynku reklamowym. Dotyczyć to ma zwłaszcza dziennika „Gazeta Prawna”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 września 2005

21 września 2005