Dziadki – dziatkom - Marketing przy Kawie
Dziadki – dziatkom
  • 1
  • 1
29.03.2010

Dziadki – dziatkom

Rozpoczęła się szósta edycja kampanii społecznej Fundacji Komitetu Obchodów Narodowego Dnia Życia. Zorganizowano ją pod hasłem „Dziadki – dziatkom! Pielęgnujemy więź międzypokoleniową”. Ambasadorem akcji został znany aktor telewizyjny i teatralny, Jan Kobuszewski z rodziną. Celem kampanii była afirmacja wartości rodzinnych, promocja dobrych wzorców i budowanie przyjaznego klimatu wokół rodziny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bożka

14 lat temu

fajnie, ale czemu nie odwrotnie?

Czemu nie "Dziatki - dziadkom"? Dziadkowie zdążyli już sporo z siebie dać.

29 marca 2010