„Dużo dobrego za zero” – kampania Konta dla Młodych w PKO BP z udziałem Martina Stankiewicza - Marketing przy Kawie
„Dużo dobrego za zero” – kampania Konta dla Młodych w PKO BP z udziałem Martina Stankiewicza
  • 1
  • 0
22.08.2017

„Dużo dobrego za zero” – kampania Konta dla Młodych w PKO BP z udziałem Martina Stankiewicza

Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Dużo dobrego za zero”. Udział w niej bierze znany z YouTube Martin Stankiewicz. Film przygotowany we współpracy z nim koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do uruchomionej przez bank promocji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 sierpnia 2017