0 1 27.05.2014Adform otwiera oddział w Polscefirmy TweetFirma Adform otwiera oddział w Warszawie. Dyrektorem ds. rozwoju został Bartosz Malinowski.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 27.05.2014„Jeśli chcesz wytrwać w oszczędzaniu, miej na oku konkretny cel” – radzi Getin Bank (wideo)Getin Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Tym razem promuje Konto Oszczędnościowe. Bohater spotu zwraca uwagę na to, że dobrze jest mieć wyznaczony cel, by wytrwać w postanowieniu.
0 9 0 0 0 27.05.2014Wyniki Megapanelu – marzec 2014 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2014 r.
1 4 0 0 0 27.05.2014Nivea i Irina Werning z prezentem na Dzień Matki (wideo)Marka Nivea wraz z argentyńską fotografką Iriną Werning przygotowała prezenty z okazji Dnia Matki. Zwycięzcy internetowego konkursu mogli wręczyć swoim mamom zrekonstruowane fotografie z rodzinnego albumu.
2 1 0 0 0 27.05.2014Złośliwość losu znów uprzykrza życie kierowcy w spocie Liberty Direct (wideo)Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych Liberty Direct. 15- i 30-sekundowe filmy promują polisy autocasco oraz przenoszenie zniżek z OC na AC. Ubezpieczyciel kontynuuje strategię, w której motywem przewodnim jest personifikacja Złośliwość losu.