0 1 10.03.2008Kofola z MindSharefirmy TweetKofola Polska Sp. z o.o. zdecydowała się na alokację budżetu mediowego do domu mediowego MindShare Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.03.2008Agencja Reklamowa Maciaszczyk autorem nowej tożsamości graficznej firmy StyropolAR Maciaszczyk zakończyła realizację projektu dla firmy Styropol. Głównym założeniem było odświeżenie wizerunku firmy. Agencja w ramach podpisanej umowy odpowiedzialna była za projekt corporate identity oraz stworzenie strony internetowej, która w pełni odda nową tożsamość i wizerunek firmy.
0 1 0 0 0 10.03.2008LCL wspólnie z NeuronemFirma poligraficzna LCL S.A. rozpoczęła współpracę z Neuron Agencją Public Relations. Spółka zleciła agencji opracowanie strategii komunikacji oraz media relations.
0 1 0 0 0 10.03.2008Europejska premiera kolekcji Paprocki & Brzozowski for Reserved6 marca odbyła się premiera limitowanej kolekcji Paprocki & Brzozowski for Reserved, dostępnej od 07.03. w wybranych salonach marki. Reserved po raz pierwszy w historii zorganizowało tego typu event dla nowej kolekcji.
0 1 0 0 0 10.03.2008"Każde życia ma swoją wartość" - kampania społeczna Fundacji HospicyjnejW marcu ruszyła ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Hospicyjnej pod hasłem „Każde życie ma swoją wartość”. Kampania ta ma na celu dotarcie do jak najszerszej części polskiego społeczeństwa, pokazując rolę i konieczność opieki nad pacjentami chorymi nieuleczalnie.