Grey Warszawa – najbardziej effektywna
  • 0
  • 1
5.11.2007

Grey Warszawa – najbardziej effektywna

Podczas tegorocznej, ósmej polskiej edycji konkursu Effie, Grey Warszawa otrzymała trzy nagrody za efektywność swoich kampanii reklamowych. Tym samym agencja potwierdziła pozycję lidera w budowaniu marek na polskim rynku. Grey Warszawa zebrała w sumie 22 nagrody od początku przyznawania Effie w Polsce – to więcej niż jakakolwiek inna agencja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2007

Czwarty bal charytatywny Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR)

Przedstawiciele firm, które czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce, spotkają się 12 listopada b.r. w Hotelu Hilton, aby podczas balu charytatywnego podsumować swoje zaangażowanie w pracę na rzecz Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation for Corporate Social Responsibility – FCSR). Organizator balu szczególnie serdecznie zaprasza na uroczystość te korporacje, które nie miały dotychczas okazji brać udziału w inicjatywach prospołecznych.