Podczas tworzenia strategii komunikacji w Grupie Eura7 zawsze zwracamy szczególną uwagę na to, w jaki sposób dotrzeć do naturalnych użytkowników i zwiększać świadomość marki. Opcji jest naprawdę wiele, a jedną z nich jest wybranie Ambasadora Marki.
Jak to zrobić? Czy zdecydować się na zasięgowego Influencera, a może zaangażowanego konsumenta?
Co niosą za sobą takie działania i jaki jest ich cel?
Między innymi na te pytania odpowiemy podczas najbliższego webinaru
Podczas webinaru dowiesz się:
- Jak wybrać Ambasadora Marki?
- Jak prowadzimy komunikację – case study marki Drożdże Babuni
- Co niosą za sobą działania z Ambasadorem Marki i jaki jest ich cel?
- Czy lepszym Ambasadorem będzie zasięgowy influencer, czy zaangażowany konsument?
Prowadzące
Paulina Kasprzyk – social media manager, Grupa Eura7
Na swoim obecnym stanowisku jest od ponad 5 lat. Social media towarzyszą jej jednak zdecydowanie dłużej. Studiowała na kierunku Multimedia i komunikacja społeczna. Przez prawie dwa lata odpowiadała za budowanie i planowanie strategii social media ogólnopolskiej akcji karmimypsiaki.pl, gdzie współtworzyła również kampanie społeczne oraz charytatywne eventy. Dodatkowo jako Wolontariuszka w schronisku i fundacji od lat aktywnie wykorzystuje media społecznościowe m.in. do promocji zwierzaków do adopcji oraz edukacji w tej tematyce. TikTok, jako bardzo dynamicznie rozwijająca się aplikacja, to dla niej temat intrygujący. Nowe trendy i zachowania użytkowników wciąż dają kolejne impulsy do pogłębiania wiedzy w tym zakresie.
Agata Kieloch – account manager, Grupa Eura7
Od ponad 10 lat specjalizuje się w marketingu. Od prawie 6 lat realizuje zadania w ramach Grupy Eura7, do której trafiła z agencji reklamowej PoProstu. Współtworzyła projekty komunikacyjne dla takich marek jak: DAKO, Lesaffre, Sokołów, Chroma, Mosso czy „U Jędrusia” i I.D.C. Polonia S.A. Swoje zamiłowanie do wydarzeń rozwija również jako Event Manager w Tabacco Trading International Poland, gdzie odpowiada za promocję marki Mascotte na festiwalach i targach.