Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies

Termin

29.02.2024

Miejsce

Organizator

Grupa Eura7

Podczas tworzenia strategii komunikacji w Grupie Eura7 zawsze zwracamy szczególną uwagę na to, w jaki sposób dotrzeć do naturalnych użytkowników i zwiększać świadomość marki. Opcji jest naprawdę wiele, a jedną z nich jest wybranie Ambasadora Marki.

Jak to zrobić? Czy zdecydować się na zasięgowego Influencera, a może zaangażowanego konsumenta?
Co niosą za sobą takie działania i jaki jest ich cel?

Między innymi na te pytania odpowiemy podczas najbliższego webinaru

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak wybrać Ambasadora Marki?
  • Jak prowadzimy komunikację – case study marki Drożdże Babuni
  • Co niosą za sobą działania z Ambasadorem Marki i jaki jest ich cel?
  • Czy lepszym Ambasadorem będzie zasięgowy influencer, czy zaangażowany konsument?

Prowadzące

Paulina Kasprzyk – social media manager, Grupa Eura7
Na swoim obecnym stanowisku jest od ponad 5 lat. Social media towarzyszą jej jednak zdecydowanie dłużej. Studiowała na kierunku Multimedia i komunikacja społeczna. Przez prawie dwa lata odpowiadała za budowanie i planowanie strategii social media ogólnopolskiej akcji karmimypsiaki.pl, gdzie współtworzyła również kampanie społeczne oraz charytatywne eventy. Dodatkowo jako Wolontariuszka w schronisku i fundacji od lat aktywnie wykorzystuje media społecznościowe m.in. do promocji zwierzaków do adopcji oraz edukacji w tej tematyce. TikTok, jako bardzo dynamicznie rozwijająca się aplikacja, to dla niej temat intrygujący. Nowe trendy i zachowania użytkowników wciąż dają kolejne impulsy do pogłębiania wiedzy w tym zakresie.

Agata Kieloch – account manager, Grupa Eura7
Od ponad 10 lat specjalizuje się w marketingu. Od prawie 6 lat realizuje zadania w ramach Grupy Eura7, do której trafiła z agencji reklamowej PoProstu. Współtworzyła projekty komunikacyjne dla takich marek jak: DAKO, Lesaffre, Sokołów, Chroma, Mosso czy „U Jędrusia” i I.D.C. Polonia S.A. Swoje zamiłowanie do wydarzeń rozwija również jako Event Manager w Tabacco Trading International Poland, gdzie odpowiada za promocję marki Mascotte na festiwalach i targach.

 

Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
29.02.2024
Miejsce
Organizator
Grupa Eura7 
Więcej informacji
Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji