Podczas bezpłatnego webinaru dowiesz się:
- Od czego zacząć, planując program lojalnościowy?
- Za jakie aktywności nagradzać uczestników?
- Jak się przygotować do rozmów z wykonawcami?
- Na jakie pytania odpowiedzieć przed wdrożeniem?
- Jak zaplanować budżet programu lojalnościowego?
- Jak krok po kroku zaprojektować program lojalnościowy?
- Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
- Jak sformułować zapytanie ofertowe, aby znaleźć odpowiedniego wykonawcę?
Prowadzący
Łukasz Wołek – prezes zarządu Viscale
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich
w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Miejsce wydarzenia: