Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B? - Marketing przy Kawie

Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?

Termin

21.02.2024

Miejsce

Organizator

Grupa Eura7

Podczas bezpłatnego webinaru dowiesz się:
  • Od czego zacząć, planując program lojalnościowy?
  • Za jakie aktywności nagradzać uczestników?
  • Jak się przygotować do rozmów z wykonawcami?
  • Na jakie pytania odpowiedzieć przed wdrożeniem?
  • Jak zaplanować budżet programu lojalnościowego?
  • Jak krok po kroku zaprojektować program lojalnościowy?
  • Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
  • Jak sformułować zapytanie ofertowe, aby znaleźć odpowiedniego wykonawcę?

Prowadzący

Łukasz Wołek – prezes zarządu Viscale
przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich
w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Miejsce wydarzenia:



6 Wydarzeń

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji