Od wykładowcy do gospodarza przyjęcia

Media tradycyjne nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. A piarowiec ma przed sobą nowe zadania w czasach, kiedy firma nie powinna już wygłaszać komunikatów, lecz uczestniczyć w rozmowie z klientami.

Druga część rozmowy Jacka Szlaka z Anną Miotk, dyrektor ds. komunikacji w PBI, autorką książki „Nowy PR”

Anna Miotk

Dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Pracuje również jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, niedawno wydanej książki „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Od wykładowcy do gospodarza przyjęcia

Zobacz pierwszą część rozmowy z Anną Miotk: Nie ma jasno wytyczonych granic

Jacek SzlakJacek Szlak

Czy sądzisz, że tradycyjne media mają jeszcze jakąś siłę kształtowania opinii publicznej?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się