Wracajcie do podstaw! Tak radzi specjalistom marketingu Jack Trout

Marketing stał się zbyt skomplikowany. Nieskończone zastępy ludzi produkują za dużo informacji, toną w danych, e-mailach, tweetach czy postach i w efekcie przestają myśleć. Musimy wrócić do podstaw.

Z Jackiem Troutem rozmawia Tomasz Gregorczyk

Jack Trout

Jeden z największych autorytetów marketingu strategicznego, współtwórca pojęcia „pozycjonowanie”. Autor i współautor kilkunastu książek na temat strategii marketingowych, pozycjonowania i budowania świadomości marki, m.in. „Marketing do góry nogami”, „Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie”, „Nowe Pozycjonowanie. Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowych”, „Wielkie marki – wielki kłopot”.
Wracajcie do podstaw! Tak radzi specjalistom marketingu Jack Trout
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Jest pewien znany cytat „Biznes jest zbyt poważną sprawą, aby zostawić ją w rękach ludzi od marketingu”. Podejrzewam, że nie zgadzasz się z takim stwierdzeniem…

Jack TroutJack Trout

Genialnie ujął to król zarządzania, Peter Drucker: „Celem biznesu jest stworzenie nowych klientów. Mogą to zapewnić tylko marketing lub innowacja”. Zdaniem Druckera inne sfery działalności to po prostu wydatki. To marketing i innowacja są kluczowe.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja