Trzeba mieć dane

Przy morderczej konkurencji nie zbudujemy istotnej przewagi, oferując rabaty. To wiedza o zachowaniach klientów i ich zrozumienie są fundamentami rozwoju programów lojalnościowych. Na tych podstawach można budować społeczność i wzmacniać jej zaangażowanie. Rozmawiamy ze Stanisławem Furmanem, prezesem zarządu firmy Loycon.

rozmawia Jakub Müller

Stanisław Furman

Prezes zarządu firmy Loycon

Trzeba mieć dane
Jakub MüllerJakub Müller

Mówi się, że dane z programu lojalnościowego mogą stać się dla firmy elementem przewagi konkurencyjnej. Jakie warunki trzeba spełnić, aby tak się stało?

Stanisław FurmanStanisław Furman

Przede wszystkim trzeba mieć dane, co w polskich warunkach nie jest wcale oczywiste. Programami lojalnościowymi wciąż nazywa się działania polegające na udzielaniu klientom rabatu w zamian za powtarzanie zakupu. To, choć przydatne, nie daje firmom takich korzyści, jakie można uzyskać z danych zebranych w programie.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się