
Jakie jest dzisiaj największe wyzwanie na rynku czekolad? Czy jest to inflacja i oszczędności konsumentów, czy konkurencja marek własnych? A może zyskujące na znaczeniu trendy związane ze zdrową żywnością?

Największym wyzwaniem naszej branży jest bezprecedensowy wzrost ceny kakao. Trwa on kolejny rok, wstrząsa całym rynkiem słodyczy czekoladowych i zmusza wiele firm do przewartościowania swoich strategii. Wedel ma szczególną trudność, ponieważ nasze portfolio praktycznie w większości opiera się na produktach czekoladowych. Trendy zdrowotne również wpływają na naszą kategorię, ale w mniejszym stopniu na dynamikę sprzedaży – raczej kształtują zmiany w ofercie. Dodałabym do tego jeszcze różnorodność wyborów, które ma dzisiaj konsument.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.