Jakub Müller
Jak zmienił się rynek programów lojalnościowych w ciągu ostatnich dwóch lat?
Jacek Powałka
Ubiegłoroczne wejście do Polski Paybacka w jednych wywołało euforię, w innych przerażenie, na pewno jednak marketerzy nabrali doświadczenia. Zrozumieli, że budując lojalność klientów za pomocą programu, trzeba uwzględniać kondycję firmy i charakter branży, a nie kierować się modą na zasadzie „musimy szybko mieć program lojalnościowy, bo ma go nasza konkurencja”. Nie zauważyłem też, aby zmienił się udział rynkowy tych firm, które uczestniczą w nowych programach lojalnościowych. Nie taki jest zresztą bezpośredni cel tych działań, co warto podkreślić.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.