Przyspieszona lekcja dialogu z klientem

„Jest jeszcze miejsce na jeden duży program lojalnościowy w Polsce” – twierdzi Jacek Powałka, analizując najbliższe perspektywy rynku programów lojalnościowych.

Z dyrektorem marketingu Inpostu rozmawia Jakub Müller

Jacek Powałka

Dyrektor marketingu firmy Inpost, w przeszłości jedyny Polak pełniący funkcję doradcy prezesa zarządu France Telecom w Paryżu.

Przyspieszona lekcja dialogu z klientem
Jakub MüllerJakub Müller

Jak zmienił się rynek programów lojalnościowych w ciągu ostatnich dwóch lat?

Jacek PowałkaJacek Powałka

Ubiegłoroczne wejście do Polski Paybacka w jednych wywołało euforię, w innych przerażenie, na pewno jednak marketerzy nabrali doświadczenia. Zrozumieli, że budując lojalność klientów za pomocą programu, trzeba uwzględniać kondycję firmy i charakter branży, a nie kierować się modą na zasadzie „musimy szybko mieć program lojalnościowy, bo ma go nasza konkurencja”. Nie zauważyłem też, aby zmienił się udział rynkowy tych firm, które uczestniczą w nowych programach lojalnościowych. Nie taki jest zresztą bezpośredni cel tych działań, co warto podkreślić.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się