Dla IT wartości, dla klienta – relacje (Accenture) - Marketing przy Kawie

Pracowników IT przekonają wartości, klientów korporacyjnych – podejście osobiste

Trochę inaczej prowadzi się marketing, oferując spinacze i tonery, a trochę inaczej musimy działać my, gdy sprzedajemy projekty transformacyjne.

O marketingu klienckim i employer brandingu rozmawiamy z Jakubem Smarzem, marketing and communications lead Accenture w Polsce.

Jakub Smarz

marketing and communications lead Accenture w Polsce Jest managerem i ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach komunikacji korporacyjnej zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W Accenture odpowiada za wizerunek marki na rynku polskim, marketing kliencki, markę pracodawcy (EB) i komunikację wewnętrzną. Jest także doradcą zarządzających Accenture w Polsce ds. komunikacji. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. na stanowisku specjalisty ds. marketingu w BZ WBK (Santander Group), jak i po stronie agencji PR.

Pracowników IT przekonają wartości, klientów korporacyjnych – podejście osobiste

Różne oblicza marketingu B2B

Jacek SzlakJacek Szlak

Zacznijmy od stereotypów dotyczących marketingu B2B. Kojarzy się on z bardzo schematycznym marketing automation, z agresywnym social sellingiem, z content marketingiem na poziomie ChatGPT, z dystrybucją często wątpliwych metodologicznie wyników badań. Na ile te stereotypy są prawdziwe?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to