Piarowiec z krwi i kości

Piarowiec ci strategii marki nie wymyśli. To powinien być marketer. Ale później komunikacji tejże marki – konsekwentnej, spójnej, pozbawionej wewnętrznych sprzeczności – powinien dopilnować piarowiec.

O roli PR i CSR w zarządzaniu firmą, prawdziwych kryzysach i bojkotach, Tigerze, Ikei i Biedronce mówi Urszula Podraza, partner strategiczny w agencji Planet PR.

Urszula Podraza

Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki, partner strategiczny agencji Planet PR. Ma kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu komunikacją.

Rozpoczynała pracę jako dziennikarka radiowa, była szefem promocji Radia Kraków, rzecznikiem prasowym i kierownikiem działu PR krakowskiego lotniska, odpowiadała za public relations narodowych instytucji kultury – Instytutu Książki i Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie. Równolegle z pracą zawodową od kilkunastu lat prowadzi działalność szkoleniową z zakresu public relations; prowadzi treningi medialne oraz szkolenia z komunikacji wewnętrznej, budowy strategii PR, wizerunku instytucji publicznych, zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych. Prowadzi także zajęcia na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II. Jest autorką wielu artykułów w prasie branżowej, publikacji naukowych oraz książek: „Współpraca z mediami” i „Kryzysowe public relations”.

Piarowiec z krwi i kości
Jacek SzlakJacek Szlak

Powiedziałaś, że niedobrze jest, kiedy do bojkotów marek z hukiem przyłączają się firmy. Rozwińmy ten temat i jako przykład weźmy Ikeę. Greenpeace wezwał do bojkotu firm zaopatrujących się w drewno z Puszczy Białowieskiej. Ikea szybko ogłosiła, że dla wszystkich swoich dostawców wprowadza zakaz kupowania drewna z tego źródła. Rozpętała się duża akcja medialna…

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja