Philip Kotler o zarządzaniu, strategii i innowacji w czasach chaosu

„Daję Chinom pięć lat na zbudowanie silnych marek” – prognozuje prof. Philip Kotler. W specjalnej rozmowie z autorytetem marketingu i zarządzania również o ruchu Occupy Wall Street, marketingu B2B oraz dylematach rynkowego numeru 2.

rozmawia Tomasz Gregorczyk

Prof. Philip Kotler

Jeden z największych autorytetów świata biznesu, legenda marketingu. Jest honorowym profesorem marketingu międzynarodowego S.C. Johnson & Son w Kellogg School of Management przy Northwestern University (Evanston, Illinois). W 1985 roku został pierwszym laureatem „Nagrody dla honorowego wykładowcy marketingu”, przyznawanej przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA). Podróżując dużo po Europie, Azji i Ameryce Południowej, Profesor doradzał wielu spółkom, prowadząc wykłady na temat stosowania solidnych zasad nauk ekonomicznych i marketingowych w celu zwiększenia konkurencyjności. Doradzał również rządom, jak rozwijać i pozycjonować zestawy kompetencji oraz zasoby krajowych firm, aby móc konkurować na rynku globalnym.

Philip Kotler jest autorem m.in. następujących znanych prac: „Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control”, „Principles of Marketing”, „Marketing Models”, „Strategic Marketing for Non-Profit Organizations”, „The New Competition”, „The Marketing of Nations” oraz „Kotler on Marketing”. Opublikował ponad sto artykułów w czołowych czasopismach.

Philip Kotler o zarządzaniu, strategii i innowacji w czasach chaosu
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Zgodzi się pan z tym, że myślenie kategoriami szybkiego zysku może wpędzić firmę w kłopoty?

Philip KotlerPhilip Kotler

Pewnie.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja