Paweł Tkaczyk: Inspiruje mnie...

...życie. Wiem, jest takie hasło reklamowe. Ale to prawda. Uważam, że nie można być dobrym w swojej dziedzinie wiedzy, pozostając w niej hermetycznie zamkniętym. Najlepsze innowacje, wynalazki, ulepszenia biorą się właśnie z czerpania pełnymi garściami z miejsc, w które nie wszyscy docierają. Dlatego pochłaniam książki z zakresu socjologii, psychologii, designu, typografii, nowych trendów. Codziennie poświęcam też czas na przejrzenie inspirujących blogów – żeby wiedzieć, o czym będą książki za dwa lata ;) Staram się także jak najczęściej wymieniać poglądy – rzucać je pod publiczny dyskurs na blogu czy konferencji. Ludzie są największą i nieskończoną inspiracją.

Naszą ankietę wypełnia Paweł Tkaczyk, właściciel agencji reklamowej Midea.

Paweł Tkaczyk

Od 2000 r. właściciel agencji reklamowej Midea, specjalizującej się w kreowaniu wizerunku firm i produktów oraz zarządzaniu marką. Prowadzi szkolenia z zakresu kreowania wizerunku i „nowego marketingu” (social media, WOMM, marketing oparty na reputacji). Jako firma współpracował m.in. z Agorą (uczestniczył w odświeżaniu wizerunku portalu), Generali Finance (tworzył nazwy i wizerunek kolejnych produktów finansowych) czy LUKAS Bankiem. MIDEA współpracuje regularnie również z mniejszymi firmami, doradzając im przy kreowaniu wizerunku i strategii marketingowej. Absolwent MBA na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i University of Limerick.

Paweł Tkaczyk: Inspiruje mnie...
Marketing przy KawieMarketing przy Kawie

Gdybym od jutra miał rok płatnego urlopu…

Paweł TkaczykPaweł Tkaczyk

Ech, mam nawet taką specjalną listę rzeczy do zrobienia. Przeczytałbym zaległe książki, dokończył doktorat (w tej chwili go robię, ale przez pracę idzie powoli) i przemienił go w książkę. W międzyczasie zwiedziłbym kilka ciekawych miejsc poza Europą.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja