3.07.2018Chodzi o konsumenta ze smartfonem w rękuZawsze mówiłam, że aplikacja mobilna nie jest konieczna. I nie o to chodzi, że akurat dzisiaj w 2018 roku nie jest konieczna. Nigdy nie była. O rozwoju branży mobile rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick 0 0 1
21.06.2018Wolelibyśmy, żeby ta kampania nie była potrzebna. Młodzi twórcy mówią o swoim dziele prezentowanym w CannesTen projekt przygotowała czwórka francuskich studentów. Na jego widok specjaliści z Amnesty International ponoć oniemieli. Zwycięzcy konkursu organizacji EACA dziś chwalą się swoją kampanią „W imię uchodźców” podczas Cannes Lions 2018. Czym wyróżniła się ich praca? Z Raphaëlem Mochi, reprezentantem zwycięskiej drużyny Link z Ecole Supérieure de Publicité, rozmawia Adriana Krawiec 0 0 0
18.06.2018Zachowania i wpływy – o co toczy się walka w digitalu?Wyzwanie stanowi obecnie próba zdefiniowania i określenia, jakie kompetencje powinien mieć specjalista marketingu, żeby realnie wpływać na firmę. Czy potrzebne mu są nadal kompetencje kreatywne? Czy za chwilę będzie to raczej analityk? O transformacji cyfrowej, nowych kompetencjach e-marketera oraz wyzwaniach płynących z IoT rozmawiamy z dr. hab. Grzegorzem Mazurkiem 0 0 0
11.06.2018Pokonać obawy przed wielką zmianąKampania piwa EB „Tymczasem” trwa już od roku. Nadal pozostaje jednak akcją, w której sportretowano młodych konsumentów w sposób wyjątkowy na polskim rynku. Prace nad strategią działań i pozycjonowaniem brandu wspomina Igor Zajda, Grupa Żywiec. Zdradza sporo szczegółów badawczych, kreatywnych i przetargowych. 0 0 0
4.06.2018Marcel to nie tylko AI. To symbol rozwoju Grupy PublicisPublicis Groupe zaprezentowała światu wewnętrzną platformę AI o nazwie Marcel – od imienia założyciela grupy, Marcela Bleusteina-Blancheta. Przygotowania do wdrożenia asystenta trwały od roku. Teraz czas na parę konkretów: jak działa Marcel? Co zmieni w realiach funkcjonowania holdingu reklamowego? Na nasze pytania krótko odpowiedział Krzysztof Sobieszek, practice lead business transformation & capability development w Publicis Media Polska 0 0 0