10.07.2023Jak sprawić, żeby dział kreatywny regularnie wygrywał nagrody?Nie raz zdarzyło nam się wręcz dopłacić do któregoś z szalonych pomysłów. Tak bardzo wierzyliśmy w to, że da nam zupełnie inną wartość niż pieniądze. Z Dawidem Szczepaniakiem (chief creative officer & partner w agencji VMLY&R Poland) rozmawiamy o narzędziach, które wyzwalają kreatywność i o ryzyku innowacyjności, które się opłaca 0 0 0
30.06.2023Pracowników IT przekonają wartości, klientów korporacyjnych – podejście osobisteTrochę inaczej prowadzi się marketing, oferując spinacze i tonery, a trochę inaczej musimy działać my, gdy sprzedajemy projekty transformacyjne. O marketingu klienckim i employer brandingu rozmawiamy z Jakubem Smarzem, marketing and communications lead Accenture w Polsce. 0 0 0
11.06.2023Praca nad talentami – nie tylko w marketingu. Co zmieni w niej AI?Wszyscy myślą, że AI będzie narzędziem redukcji zatrudnienia. Nie w tym przypadku. AI uczyni pracowników bardziej produktywnymi. Z Robinem Fisherem i Krzysztofem Augustynowiczem z Salesforce rozmawiamy o sztucznej inteligencji, rozwoju talentów, a także o strategii i marce firmy. 0 0 0
18.05.2023Ekonomia behawioralna w Polsce nadal w przedsionku rozwoju. Co ją hamuje – wyjaśnia Agata RomaniukMam nadzieję, że II edycja Designing Behavioral Change przynajmniej sprowokuje środowiskową dyskusję o ekonomii behawioralnej. Bo dziś o działania oddolne w tej dziedzinie trudno, a klimat polityczny jej nie sprzyja. Brakuje standardów, trwa wolna amerykanka. Wyzwania opisuje dr Agata Romaniuk (Blink), specjalistka ekonomii behawioralnej 0 0 0
19.04.2023Rola AI w badaniach marketingowychNa razie tylko wielcy tego rynku wykorzystują narzędzia, o których tu mówimy. Artur Kotliński i Dariusz Marciniec z instytutu badawczego IPC wyjaśniają, do czego może przydać się AI w badaniach marketingowych i dlaczego warto robić fokusy. 0 0 1