24.04.2013Tradycyjny marketing się nie sprawdza. Douglas Holt proponuje branding kulturowyKłopoty takich marek jak Levi’s czy Cadillac były spowodowane przez czynniki kulturowe. Firmy nie potrafiły właściwie zdiagnozować swoich przypadłości. Jeśli w dłuższej perspektywie nie wpisuje się marki w żaden istotny dyskurs społeczny i nie odświeża jej wartości, w końcu może ona stracić jakiekolwiek kulturowe znaczenie. Z Douglasem Holtem, autorem koncepcji brandingu kulturowego, rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 1
3.07.2018Chodzi o konsumenta ze smartfonem w rękuZawsze mówiłam, że aplikacja mobilna nie jest konieczna. I nie o to chodzi, że akurat dzisiaj w 2018 roku nie jest konieczna. Nigdy nie była. O rozwoju branży mobile rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick 0 0 1
5.03.2018Pod czułą opieką robota kuchennegoRobot kuchenny, który ma możliwość pobierania z Internetu subskrybowanych przepisów, staje się nowym nauczycielem w kuchni. Z drugiej strony człowiek wciąż szuka zrozumienia, kontaktu czy jakiejkolwiek innej formy bliskości z drugim człowiekiem. Tyle że formy tych relacji mogą się zmieniać. O kolejnych zjawiskach wartych omówienia podczas konferencji CyberHuman rozmawiają członkowie rady programowej wydarzenia – Michał Kociankowski (Synergion) i Adam Polasz (O11E). 0 0 1
2.03.2018Czy marketerzy śnią o humanizacji technologii?Marketing jest sztuką kwestionowania status quo. Czy jednak dziś jest w nim miejsce na humanistyczną refleksję nad możliwościami stwarzanymi przez technologię? A może wszyscy oczekują po prostu coraz doskonalszych technicznych możliwości bezbłędnego docierania do konsumenta? Rozmawiają o tym Michał Kociankowski (Synergion) i Adam Polasz (O11E), członkowie rady programowej konferencji CyberHuman organizowanej przez PTBRiO. 0 0 1
24.07.2017Reklama to people businessW wypadku marek globalnych nie ma za wiele miejsca na wzrosty, fajerwerki przywództwa i przełomy komunikacyjne. O sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji Bridge2Fun mówi Rafał Baran, prezes 4Fun Media 0 0 2