Nieszorstka przyjaźń

Zmiany w spółce Polskie Badania Internetu, o których spekulowano od dawna, powoli nabierają kształtu. Planowane jest między innymi rozszerzenie składu właścicielskiego. Jaka powinna być specyfika nowych partnerów, jak zmieni się badanie Megapanel, które wyznacza obraz polskiego rynku internetowego, wreszcie jaka jest sytuacja na polskim rynku badań Internetu?

Z prezesem PBI Andrzejem Garapichem rozmawia Jakub Müller

Andrzej Garapich

Znawca mediów elektronicznych i Internetu. Od 2005 roku pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu, która jest organizatorem i właścicielem projektu Megapanel - standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji PBI uruchomiło kilkadziesiąt projektów badawczych związanych z wykorzystywaniem Internetu w życiu codziennym, w reklamie i marketingu.

Nieszorstka przyjaźń
Jakub MüllerJakub Müller

Jaki będzie kierunek i cel zmian w strukturze PBI, o których sporo się ostatnio mówi?

Andrzej GarapichAndrzej Garapich

Decyzją właścicieli spółki PBI otwiera się na rozszerzenie składu grona inwestorów. Niebawem rozpoczną się przygotowania do wyceny wartości spółki, której finansowanie dotychczas zapewniały Onet, Interia, Gazeta.pl, Wirtualna Polska i „Rzeczpospolita”. Do firm wyrażających zainteresowanie przystąpieniem do PBI roześlemy propozycję inwestycyjną, opisującą zasady przystąpienia do spółki. Szacujemy, że operacja rozszerzenia zajmie od trzech do sześciu miesięcy.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja