Nie mamy się czego wstydzić - Marketing przy Kawie

Nie mamy się czego wstydzić

Jak wyglądały pionierskie lata polskich call centers? W jaki sposób zapóźnienie technologiczne obróciło się na naszą korzyść? Czy system „otwartej rury” to dobra polityka kadrowa? Gdzie w call centers pracują głównie kobiety po czterdziestce? Co może wstrząsnąć szefem brytyjskiej formacji policyjnej podczas wizyty w Warszawie?

Z dr. Marianem Kosteckim rozmawia Tomasz Gregorczyk

Dr Marian J. Kostecki

Dyrektor generalny firmy doradczo-szkoleniowej MasterPlan, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. MasterPlan założył w 1991 roku. W latach 1995-96 prowadził własne centrum telemarketingu na zlecenie. Od 1996 roku specjalizuje się w doradztwie dla nowotworzonych oraz istniejących centrów i działów telemarketingu. Był profesorem biznesu w College of Business, Oregon State University oraz w College of Business, California State University, Sacramento. Od lutego 2005 prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Wcześniej współtworzył polskie Stowarzyszenie Telemarketingu (obecnie grupa telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Nie mamy się czego wstydzić
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Zacznijmy od historii. W latach 80. mieszkał Pan przez kilka lat w USA…

Dr Marian J. KosteckiDr Marian J. Kostecki

Tak, ale nie miało to żadnego związku z branżą call center, w jakiej teraz działam.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to