Raport Accenture Life Trends w swojej osiemnastej edycji wskazuje 5 globalnych makrotrendów, które mają kształtować przyszłość biznesu i społeczeństwa w 2025 roku. Są nimi:
- Cena niepewności (Cost of hesitations)
- Rodzicielski dylemat (The parent trap)
- Gospodarka „tu i teraz” (Impatience economy)
- Jakość pracy (The dignity of work)
- Powrót do autentycznych doświadczeń (Social rewilding)
Czytaj więcej: Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami

Chciałbym, żebyśmy w naszej rozmowie skupili się na pierwszym trendzie: cenie niepewności (cost of hesitations). Czym jest koszt niepewności? Kto go ponosi – marki, konsumenci, jakiś inny podmiot?
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.