Kto poniesie koszt niepewności konsumentów? - Marketing przy Kawie

Kto poniesie koszt niepewności konsumentów?

Za sprawą AI segmentacja i generalnie tworzenie contentu jako takie będą o wiele łatwiejsze. Jako branża musimy jednak zadać sobie pytanie: czy z możliwości generowania większych ilości treści wynika, że warto, żebyśmy to robili?

Z Krzysztofem Ślęczką i Konradem Sucheckim z Accenture rozmawiamy o globalnych makrotrendach kształtujących biznes i społeczeństwo w 2025 r.

Krzysztof Ślęczka

Dyrektor zarządzający Accenture w Polsce. Doświadczony menedżer z ponadpiętnastoletnim stażem w Accenture. Pełni rolę lidera ds. klientów Accenture w Polsce z sektora dóbr konsumpcyjnych i usług (CG&S, FMCG). Zarządza transformacjami cyfrowymi firm sektora CG&S, wspierając je w dostosowywaniu się do dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu inicjatyw strategicznych oraz procesów biznesowych dla przedsiębiorstw działających na rynkach krajowych i międzynarodowych.

Konrad Suchecki

Menedżer ds. badań w Accenture Research. Ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu badań ukierunkowanych na dostarczanie analiz oraz optymalizację strategii marketingowych marek. W Accenture kieruje międzynarodowymi projektami badawczymi, opracowując raporty branżowe oraz prezentując analizy podczas konferencji. Jego prace były publikowane w renomowanych czasopismach biznesowych. Specjalizuje się w analizie trendów, projektowaniu narzędzi badawczych, nadzorze metodologicznym oraz pozyskiwaniu spostrzeżeń przy wykorzystaniu zaawansowanej analityki danych.
Kto poniesie koszt niepewności konsumentów?

Raport Accenture Life Trends w swojej osiemnastej edycji wskazuje 5 globalnych makrotrendów, które mają kształtować przyszłość biznesu i społeczeństwa w 2025 roku. Są nimi:

  1. Cena niepewności (Cost of hesitations)
  2. Rodzicielski dylemat (The parent trap)
  3. Gospodarka „tu i teraz” (Impatience economy)
  4. Jakość pracy (The dignity of work)
  5. Powrót do autentycznych doświadczeń (Social rewilding)

Czytaj więcej: Raport Accenture Life Trends 2025: Zaufanie jako fundament relacji konsumentów z firmami 

Jacek SzlakJacek Szlak

Chciałbym, żebyśmy w naszej rozmowie skupili się na pierwszym trendzie: cenie niepewności (cost of hesitations). Czym jest koszt niepewności? Kto go ponosi – marki, konsumenci, jakiś inny podmiot?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to