Jacek Szlak
Animowany gepard Chester i dotychczasowa komunikacja marki Cheetos były raczej nastawione na młodszego odbiorcę. Dlaczego wprowadzili państwo influencerów? I dlaczego komunikacja skierowana jest do 16-latków?
Karolina Demus
Kierujemy nasz produkt do rodzin z nastolatkami. To podstawowa grupa docelowa. Można powiedzieć, że gepard Chester jest postacią rysunkową, taką która odpowiada na potrzeby całych rodzin. Pozycjonowanie tej marki to mischievous fun, czyli zabawa z nutką psoty. Gepard Chester nie jest dobroduszną postacią z dobranocki. Postać ta opiera się na trochę dojrzalszym poczuciu humoru, odpowiednim nie tylko dla nastolatków, lecz także dla ich rodziców.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.