Digital dla trudnych branż

Nigdy nie mieliśmy parcia na szkło. Może to wynika z charakterów większości ludzi pracujących w firmie, ale i z mojego także. Nie przepadam za specyficzną atmosferą konferencji branżowych. (...) Wolimy po prostu skupić się na realizacji naszych projektów i na samej agencji.

Andrzej Rabsztyn, CEO agencji HyperCrew w obszernym wywiadzie mówi o rozwijaniu agencji digitalowej w czasach, gdy internet był w powijakach, o tym, jakich klientów stara się dzisiaj unikać i technologiach, które rozczarowują, jeśli chodzi o tempo rozwoju.

Andrzej Rabsztyn

Dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji i strategii marketingowej, sprzedaży oraz IT. Przedsiębiorca budujący i zarządzający specjalistycznymi zespołami i projektami (kampanie reklamowe, konsulting, technologie mobilne, IT). Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w takich dziedzinach jak: komunikacji marketingowej i PR, marketingu efektywnościowym, marketing automation, SaaS oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. Współwłaściciel agencji reklamowej hyperCREW, agencji SEO greenFields oraz partner w Evry1

Digital dla trudnych branż
Jakub MüllerJakub Müller

Pamiętam, jak kiedyś na konferencji branżowej przedstawiałeś HyperCrew. Słyszałem komentarze niektórych uczestników. Byli zaskoczeni, że to agencja, która ma dużych, obsługiwanych od lat klientów, a rzadko ją widać na konferencjach i w mediach.

Andrzej RabsztynAndrzej Rabsztyn

Nigdy nie mieliśmy parcia na szkło. Może to wynika z charakterów większości ludzi pracujących w firmie, ale i z mojego także. Nie przepadam za specyficzną atmosferą konferencji branżowych.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja