27.01.2025Jak wejść na nowy rynek z nową kategorią i produktem premium – case Rio MarePoczątki Rio Mare w Polsce nie były łatwe. Najpierw musieliśmy przekonać sieci handlowe, a później konsumentów do nieznanego, dużo droższego od konkurencji produktu. Patrząc na to z perspektywy czasu i miejsca w którym obecnie jesteśmy, okazuje się, że to było najtrudniejsze zadanie w tej wieloletniej podróży. O marce Rio Mare, jej marketingowej podróży na polskie stoły rozmawiamy z Dominiką Lewandowską, Senior Brand Manager w Bolton Polska
22.01.2025Kto poniesie koszt niepewności konsumentów?Za sprawą AI segmentacja i generalnie tworzenie contentu jako takie będą o wiele łatwiejsze. Jako branża musimy jednak zadać sobie pytanie: czy z możliwości generowania większych ilości treści wynika, że warto, żebyśmy to robili? Z Krzysztofem Ślęczką i Konradem Sucheckim z Accenture rozmawiamy o globalnych makrotrendach kształtujących biznes i społeczeństwo w 2025 r.
25.09.2024Waga długoterminowych partnerstw – troska o seniorów w strategiach ESGDane Eurostatu wskazują, że Europa to region coraz starszych ludzi, a Polska wyprzedza w tej statystyce niemal całą Unię Europejską. Co biznes może zrobić, by wesprzeć dobrostan osób starszych i jak wpleść troskę o seniorów w strategię ESG? Z przedstawicielkami Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich, Joanną Mielczarek i Bernadettą Kędrą, rozmawia o tym Karolina Kulig (LuckyYou).
23.09.2024ESG – zysk dla firmy, konsumentów, inwestorów i planetyJak wybory konsumentów oraz podążające za nimi przedsiębiorstwa wspólnie rozkręcają spiralę ESG, która zmienia oblicze biznesu i prowadzi do lepszego świata? Joanna Berlińska rozmawia o tym z Danielem Czokiem, dyrektorem marketingu w LG Electronics Polska, przewodniczącym jury konkursu IAB Mixx Awards 2023.
13.12.2023Jedyne, co zostaje w agencjach reklamowych, to kreatywność. Chcę ją prowadzić do konkretnych rezultatówChciałbym, żeby Kierunek Kreatywny był miejscem, do którego klienci przychodzą, kiedy szukają dużych pomysłów, niezależnych od mediów. My im je sprawnie dostarczymy. O kreatywności, roli agencji reklamowych, a także przetargach rozmawiamy z Albertem Stęclikiem, CEO w agencji Kierunek Kreatywny.